torsdag 12 april 2012

Mr Brokk..

Äntligen har vi fått hjälp med att få bort vårt gigantiska foderbord.. Vi försökte med en vanlig liten bilmaskin men det var helt lönlöst.. Nu har denna fantastiska pjäs lyckats ta bort hela alltihopa.. Jag är så nöjd!!!
Nu är det bara att beställa hit en betongbil som jämnar ut hela golvet.. Nu får man ny energi igen.. När man kommer framåt i processen.. Kanske blir sprutmålning av hela rummet i helgen.. Jag vill!!


I går var jag till banken och presenterade vår affärsidé för dom, så vi får se om det blir något lån.. =)
Sen i kväll ska jag till en kvinna i Älvkarleby som gör sylt och glögg m.m som jag eventuellt ska beställa i från till butiken.. Kul att ha en leverantör så nära..
Jag känner mig euforisk nu!!

Ha det gott
varma kramen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar