onsdag 27 juni 2012

Annonsen..

Ja nu finns det ingen återvändo.. =) Annons med tid och plats är ute.. Nu är det bara att köra!
Dagen har varit full med målning, prismärkning, målning och målning.. Väggar, stolar och skyltarna som var kvar fick sig en omgång..
Det är tur jag har så himla hjälpsamma söner som vill hjälpa mig med massor bl.a. så klistrar de på prislapparna som jag har skrivit..


I morgon blir det stan för inköp av blommor, kaffe, te och karameller bl.a. Jag skulle vilja få till lite modern lanthandels känsla i butiken.. Får se om jag lyckas..
Nu är det sov dags, en lång dag i morgon väntar..

sov gott

2 kommentarer:

  1. Men vad roligt för dig Linda! Jag hade ingen aning om det här! :) Jag önskar dig/er lycka till och det blir alldeles säkert ett besök till fina Skattgården.Bamsekramar

    SvaraRadera
  2. Tack snälla du!! =)
    Jaa.. Jag hoppas du kommer över någon dag, skulle vara så kul å ses..
    Stor kram till dig!!

    SvaraRadera