onsdag 8 augusti 2012

Lite dammsugare..

Ja idag har det varit massproduktion av dammsugare i skattgården.. Vita så klart!! Till helgen är det ju på tur i Hållnäs och jag ville ha något nytt att servera.. Hoppas det är mycket folk i farten.. Finns ju så himla många underbara platser här att se..


I helgen hade jag ett sånt härligt samtal med en kund som är sommar boende här ute.. Vi var rörande överens om att det är så konstigt att folk åker härifrån på sommaren för att se vackra skärgårdar och klippor när vi bor helt makalöst fint här.. Jag har bara bott här i två år, och när jag kommer ut till havet så blir jag helt lugn och harmonisk i hela kroppen.. Jag kan inte tänka mig något vackrare..
Så ni som tar omgivningen för givet, stanna upp en stund och se er omkring och njut..!! Jag kommer säkert också ta det för givet om några år, men nu uppskattar jag min omgivning varje dag..
Ha ha!! Det började med dammsugare och slutade med riktiga visdomsord.. =)

vad passar bättre än
fånga dagen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar