fredag 5 oktober 2012

Lycka..

I veckan var det rena julafton igen.. Kläderna som jag beställde på Formex kom äntligen hem.. Så igår kväll stod jag och strök hela kvällen, jag som aldrig annars stryker.. =)
Nu hoppas jag att jag hinner med att fixa omklädningshytten och bygga & sätta upp hyllan som galgarna ska hänga på.. Tyvärr är det inte så lätt att sätta upp en hylla som ska hålla för x antal kilo på en jätte spröd putsad vägg, så det blir spännande..


Här är en super fin tunika i puder rosa som finns i stl från S till XXL.  Den finns även i en fin höstig brun färg i samma storlekar..
Svarta sjalen finns också hemma, den har en jätte sval och skön kvalite´..

Nu hinner jag inte sitta här och mysa länge, åter till arbete..

ha en underbar fredag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar