lördag 26 januari 2013

Vill ha!!

Formex mässan är över för denna gång och som vanligt är förvirringen total!! =) Det finns ju så otroligt mycket man vill köpa hem, men som vanligt så är inte budgeten lite stor som "ha begäret".. Jag beställde från ett ställe direkt på mässan som jag tänkte beställa i från redan i somras men som jag prioriterade bort då, så nu äntligen.. Jag visar mer när det börjar komma hem.. Längtar!!


Sitter ner med alla inspirationsbilder och "give aways" och funderar och grublar, myser och planerar.. Är verkligen super nöjd med mina två dagar som jag fick botanisera bland allt vackert, jag hann med det jag hade tänkt för första gången.. Nu är det bara resten kvar.. Ett kärt besvär så klart!

Ikväll blir det finfrämmande här hemma med god mat och dryck, 
hoppas ni också får en super skön lördag!!

varma kramen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar