lördag 9 februari 2013

Hemma igen..

Ja nu är vi hemma igen efter några super sköna dagar uppe i fjällen..
Något vilohem kan jag ju inte säga att det är, då både jag, sambon och barnen älskar skidor och verkligen vill få ut varenda minut i backen.. Känner mig faktiskt rätt mör i hela kroppen.. =) Men så himla mysigt att komma iväg och bara umgås..






Idag blir det en ute dag resten av dagen tror jag.. Har lite pyssel i butiken som jag vill få till.. För att få till det måste jag flytta runt lite grejer ute i logen, för det jag behöver står ju självklart längst in.. Varför är det alltid så?? =)
Har bilden framför mig hur det kommer se ut när vi öppnar igen, känns så himla kul.. Har lagt flera ordrar hos nya leverantörer som jag hoppas kommer bli super! Visar mer när det närmar sig..

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar